Pasta z kurczaka z chili marki Duda Premium wkracza na kulinarną scenę w spektakularnym stylu, podbijając serca konsumentów dzięki innowacyjnej kampanii…
Czytaj więcej„Liść robi różnicę” – start proekologicznej kampanii społecznej
- Szczegóły
- Anna Mrówka
Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania społeczna „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów gospodarstwa przekaże 2 zł za każde zdjęcie opublikowane zgodnie z zasadami akcji na rewitalizację Parku Narodowego Manas w Indiach. Cel: 15 000 zdjęć z hasztagiem #liśćrobiróżnicę.
Czytaj więcej: „Liść robi różnicę” – start proekologicznej kampanii społecznej
Usługi bankowe coraz częściej kojarzą się z nisko oprocentowanymi lokatami i coraz wyższymi prowizjami. Czy mimo tego można jeszcze zarabiać na kontach bankowych? I to lepiej, niż na kontach oszczędnościowych? Choć część z was może to zaskoczyć, okazuje s
- Szczegóły
- Piotr Wanicki
Usługi bankowe coraz częściej kojarzą się z nisko oprocentowanymi lokatami i coraz wyższymi prowizjami. Czy mimo tego można jeszcze zarabiać na kontach bankowych? I to lepiej, niż na kontach oszczędnościowych? Choć część z was może to zaskoczyć, okazuje się, ze odpowiedź na to pytanie jest jak najbardziej twierdząca!