Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Testimonials

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sandro Rosell
FC Barcelona President
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

odpowiedniepudelkadlatowarow
Kupując jakiś produkt w Internecie, liczymy nie tylko na to, że szybko trafi w nasze ręce, ale przede wszystkim w nienaruszonym stanie. Grono zwolenników zakupów online stale się powiększa, a sprzedawcy stają przed wyzwaniem bezpiecznej wysyłki. Jakie pudełko dla towaru wybrać, by klienci byli zadowoleni z obsługi e-sklepu? Zdradzimy, jakie cechy posiadają najlepsze opakowania.

 

Właściwe pudełko do towarów – jak je wybrać?

Opakowania dla e-commerce powinny spełniać określone wytyczne. To, w jakim stanie produkt, dotrze do zamawiającego świadczy przecież o jakości usług sklepu internetowego. Sprzedawca nie może więc pozwolić sobie na niedostosowane pudełka wysyłkowe. Dbając o zadowolenie swoich klientów, musi skorzystać z tych rozwiązań, które zagwarantują ochronę towaru. Jeśli zastanawiasz się, jakie pudełko kartonowe wybrać, poniższe rady z pewnością się przydadzą.

Po pierwsze – zwróć uwagę na rozmiar paczki. Najlepsze opakowania cechują się wymiarami jak najbardziej zbliżonymi do wymiarów produktu. Dzięki temu przedmiot w środku nie przemieszcza się podczas transportu i tym samym nie ulega uszkodzeniom. Zbyt duże pudełka wysyłkowe nie uchronią zakupionych rzeczy, a zwłaszcza delikatne produkty mogą nie dotrzeć do zamawiającego w całości. Jak wybrać pudełko dla towaru, gdy paczka zostaje wysłana za pośrednictwem paczkomatu? Ta opcja dostawy staje się obecnie coraz bardziej popularna. W tym przypadku konieczne jest, by kartony do paczkomatów były zgodne z odgórnie ustalonymi rozmiarami pudełek.

Po drugie – waga i typ wysyłanego produktu nie są bez znaczenia. Wielkość towaru, który wysyłamy, nie jest jedynym istotnym kryterium przy wyborze opakowania dla e-commerce. Przedmioty o większym gabarycie należy zapakować w pudełka o solidnej konstrukcji, która nie ucierpi podczas transportu. Z kolei najlepsze opakowania dla delikatnych towarów to takie, które wzmocnione są dodatkową formą ochrony. Dobrze zabezpieczone produkty z pewnością trafią do kupującego bez uszkodzeń.

Po trzecie – zastanów się, który materiał opakowania będzie najlepszy. Z pewnością najczęściej wybieraną opcją są pudełka kartonowe. Różnią się one jednak sposobem zamykania i kształtem. Najlepszym rozwiązaniem będą opakowania dla e-commerce, które gwarantują bezpieczeństwo produktu oraz trwałość całej paczki.  Należą do nich pudełka klapowe z trzywarstwowej tektury o odpowiedniej gramaturze – dzięki temu są odporne na rozdarcie, obciążenie i zgniatanie. Dobrym rozwiązaniem są też pudełka wysyłkowe fasonowe – idealne do transportu przesyłki o nietypowym rozmiarze i niebanalnym kształcie.  Przydadzą się także kartony do paczkomatów, gdy sklep internetowy oferuje taką metodę dostawy.

Idealne opakowania dla e-commerce – zainwestuj w dodatki

Materiał i rozmiar pudełka wysyłkowego z pewnością decydują o sukcesie transportu paczki do klienta, ale nie można zapomnieć o kilku ważnych dodatkach:

  • wytrzymała taśma – dzięki niej pudełka kartonowe nie otworzą się podczas podróży;
  • naklejki informujące o kruchej zawartości – warto w nie wyposażyć opakowania dla e-commerce, w których znajdują się towary wyjątkowo delikatne. Tak oznaczone pudełka nie będą pozbawione koniecznych zabezpieczeń i niedbale przerzucane;
  • wypełniacze – wysyłka produktów ze sklepu internetowego powinna przebiegać profesjonalnie, dlatego warto wyposażyć się w folię bąbelkową, eko skropak, stretch, wełnę drzewną lub ochronne poduszki powietrzne, by chronić produkty przed obiciem, zarysowaniem czy innymi uszkodzeniami.
  • logo – opakowania kartonowe oznaczone znakiem firmy będą pełnić także funkcję reprezentacyjną. Klienci z pewnością docenią ten mały szczegół na przesyłce.

odpowiedniepudelkadlatowarow
Kupując jakiś produkt w Internecie, liczymy nie tylko na to, że szybko trafi w nasze ręce, ale przede wszystkim w nienaruszonym stanie. Grono zwolenników zakupów online stale się powiększa, a sprzedawcy stają przed wyzwaniem bezpiecznej wysyłki. Jakie pudełko dla towaru wybrać, by klienci byli zadowoleni z obsługi e-sklepu? Zdradzimy, jakie cechy posiadają najlepsze opakowania.

 

Właściwe pudełko do towarów – jak je wybrać?

Opakowania dla e-commerce powinny spełniać określone wytyczne. To, w jakim stanie produkt, dotrze do zamawiającego świadczy przecież o jakości usług sklepu internetowego. Sprzedawca nie może więc pozwolić sobie na niedostosowane pudełka wysyłkowe. Dbając o zadowolenie swoich klientów, musi skorzystać z tych rozwiązań, które zagwarantują ochronę towaru. Jeśli zastanawiasz się, jakie pudełko kartonowe wybrać, poniższe rady z pewnością się przydadzą.

Po pierwsze – zwróć uwagę na rozmiar paczki. Najlepsze opakowania cechują się wymiarami jak najbardziej zbliżonymi do wymiarów produktu. Dzięki temu przedmiot w środku nie przemieszcza się podczas transportu i tym samym nie ulega uszkodzeniom. Zbyt duże pudełka wysyłkowe nie uchronią zakupionych rzeczy, a zwłaszcza delikatne produkty mogą nie dotrzeć do zamawiającego w całości. Jak wybrać pudełko dla towaru, gdy paczka zostaje wysłana za pośrednictwem paczkomatu? Ta opcja dostawy staje się obecnie coraz bardziej popularna. W tym przypadku konieczne jest, by kartony do paczkomatów były zgodne z odgórnie ustalonymi rozmiarami pudełek.

Po drugie – waga i typ wysyłanego produktu nie są bez znaczenia. Wielkość towaru, który wysyłamy, nie jest jedynym istotnym kryterium przy wyborze opakowania dla e-commerce. Przedmioty o większym gabarycie należy zapakować w pudełka o solidnej konstrukcji, która nie ucierpi podczas transportu. Z kolei najlepsze opakowania dla delikatnych towarów to takie, które wzmocnione są dodatkową formą ochrony. Dobrze zabezpieczone produkty z pewnością trafią do kupującego bez uszkodzeń.

Po trzecie – zastanów się, który materiał opakowania będzie najlepszy. Z pewnością najczęściej wybieraną opcją są pudełka kartonowe. Różnią się one jednak sposobem zamykania i kształtem. Najlepszym rozwiązaniem będą opakowania dla e-commerce, które gwarantują bezpieczeństwo produktu oraz trwałość całej paczki.  Należą do nich pudełka klapowe z trzywarstwowej tektury o odpowiedniej gramaturze – dzięki temu są odporne na rozdarcie, obciążenie i zgniatanie. Dobrym rozwiązaniem są też pudełka wysyłkowe fasonowe – idealne do transportu przesyłki o nietypowym rozmiarze i niebanalnym kształcie.  Przydadzą się także kartony do paczkomatów, gdy sklep internetowy oferuje taką metodę dostawy.

Idealne opakowania dla e-commerce – zainwestuj w dodatki

Materiał i rozmiar pudełka wysyłkowego z pewnością decydują o sukcesie transportu paczki do klienta, ale nie można zapomnieć o kilku ważnych dodatkach:

  • wytrzymała taśma – dzięki niej pudełka kartonowe nie otworzą się podczas podróży;
  • naklejki informujące o kruchej zawartości – warto w nie wyposażyć opakowania dla e-commerce, w których znajdują się towary wyjątkowo delikatne. Tak oznaczone pudełka nie będą pozbawione koniecznych zabezpieczeń i niedbale przerzucane;
  • wypełniacze – wysyłka produktów ze sklepu internetowego powinna przebiegać profesjonalnie, dlatego warto wyposażyć się w folię bąbelkową, eko skropak, stretch, wełnę drzewną lub ochronne poduszki powietrzne, by chronić produkty przed obiciem, zarysowaniem czy innymi uszkodzeniami.
  • logo – opakowania kartonowe oznaczone znakiem firmy będą pełnić także funkcję reprezentacyjną. Klienci z pewnością docenią ten mały szczegół na przesyłce.

Polecamy

Na czym polega i jak może pomóc szkolenie z zarządzania projektami

3 pomysły na zdrowe i pyszne śniadanie do szkoły